Thursday, December 15, 2011

Weehuuu...I am 48kg now

Okeh hari ini acara berjalan-jalan dengan anak2 dan my mum. Saje shopping sikit2 barang rumah sambil bawa mak jalan2. Sambil window shopping barang2 yang berkenan dihati. Ada la dua tiga benda yang dok teringat kat kepala selepas seisi berjalan-jalan tadi. Tapi masa shopping barang dapur kat Giant, saya jalan2 kat barangan peralatan rumah dengan mak. Tetiba ternampak alat penimbang tu kat situ. Dua tiga hari ini tak berapa lalu nak makan sebab Encik Hubby di Korea. So teringin nak tahu berat sekarang.

ALHAMDULILLAH DAH 48KG!. Dulu rasa susah sangat nak masuk angka 4 tu. Jenuh diet pun mesti 50s jugak. Sejak pakai PB rasa lebih yakin, selesa dan sihat. Pakai baju pun tak la rasa depressed je tengok badan dah kembang.

Tapi agak kecewa sebab tadi test satu baju tang dada agak ketat sebab bahagian tu agak "maju" sikit ke depan......hehehehe...takpelah bukan rezeki saya lagi. Insyaallah next time. Or perhaps saya bole shopping designer clothes pulak hasil dari part time business ini...who knows kan....hihihih

SAYA MULA RASA YAKIN DENGAN DIRI SENDIRI BILA SAYA BELAJAR MENJAGA DAN MENGHARGAI BADAN SENDIRI. KECANTIKAN BUKAN HANYA LUARAN TAPI DALAMAN JUGA PERLU. PREMIUM BEAUTIFUL TELAH MEMBANTU SAYA DALAM TEMPOH YANG SINGKAT. ANDA TAK PERCAYA? HUBUNGI SAYA SEGERA!

No comments: