Friday, February 22, 2013

Sagging breast and solution.


Feeling bad about your shape? 



Kadang-kadang masalah ini bukan hanya sebab usia atau bagi yg telah berkahwin atau ada anak tetapi masalah "sagging breast" juga berlaku kepada yg belum berkahwin gara-gara salah memilih pakaian dalam yang sesuai. Terlalu ketat atau longgar. Jadi jangan ambil mudah dalam memilih pakaian dalam. 

Bagi yang telah berusia,berkahwin & beranak-pinak, masalah "sagging breast" adalah perkara biasa tapi merimaskan. Tentu la nak mahkota kita nampak elok di mata suami kan. Walau suami tak kata atau komplen apa-apa saya rasa tak salah kita bertindak sebelum dia menegur. Kang kita juga yang kecil hati. 

Banyak cara yang boleh dilakukan. Ada yang makan ubat, ada yang sapu krim dan ada yang senaman. Salah satu ikhtiar yang boleh anda buat ialah dengan memakai PB. Pemakaian PB selama 8-10 jam sehari ketika kita sibuk di pejabat atau menguruskan tugas seharian dengan mudah dapat membantu memperbaiki tisu-tisu lembut di sekitar payudara tanpa kita sedari. Usai balik office atau mandi petang/malam tu terpulang la kalau kita nak sapu krim ke atau senaman sikit2 kalau sempat.

PB adalah sebahagian usaha kita untuk nampak lebih menarik dan yakin untuk suami. PB juga umpama reward untuk diri sendiri sebab ianya dekat dengan wanita dan pemakaiannya untuk luar dan dalam. Teruk2 cari rezeki tentu kita kena jaga badan agar tampil sihat dan cergas. Nampak letih, suami pun tak sampai hati nak dekat ;)

Pemakaian PB bukan untuk ibu-ibu sahaja ya, anak dara pun boleh. Tambahan yg nak jadi raja sehari tu. Kalau pakai PB pasti badan nampak "terletak & kemas" dengan baju kahwin anda yg glams tu.... tak percaya?  boleh cuba ;)

Berminat untuk cuba walau cuma 1 jam?
Boleh cuba dulu kemudian decide. Takde masalah.
SYIDA
012-9793698




No comments: