Thursday, December 8, 2011

My 30th day!


Okey..sangat suka hati ..boleh lompat bintang. Investment saya memberi kepuasan. Sekurang-kurangnya tak rasa ralat sangat dengan decision saya untuk membeli Premium Beautiful.

Saya salah seorang yang berfikiran agak negatif mengenai produk ini asalnya. Betul tak tipu!

Saya selalu berkata "Gila mahal benda ni. Entah ok atau tidak?"

Pernah isteri kawan hubby saya approach mengenai PB, dengan cepat saya menolak. "Huihhh tak larat nak bayar kak. Mahal sangat. Leceh nak pakai."

Selalu sangat berfikiran negatif tanpa usul periksa ni bahaya ok. Setelah melahirkan anak ke 3 (kelahiran kedua sebab the first two are twin :P ) saya dapat rasa badan hilang curves. Baju2 yang glamer dah tak selesa lagi. Bukan baju yang salah tapi tuannya! I gained weight of course! Walaupun mengawal pemakanan setiap hari badan dah tak seperti dulu. So saya pujuk Encik Suami untuk benarkan saya makan any diet/losing weight solutions tapi tentulah dibangkang keras oleh dia. Siap warning lagi! He said " u can try any ways to lose weight but don't put it inside your mouth!"..huhuhu...atau bahasa mudah ..."buat apa cara asalkan tak makan benda tu...."

So dengan rajinnya saya google. Finally I found hanishaizi.com blog. Biar betul perempuan ni kata saya. Setelah berfikir panjang I decide to give her a call and invite her for demonstration. 

Dan pada hari itu setelah PB dipakaikan di badan....Saya rasa sangat selesa dan "sedap". Tak panas, rasa sendi2 kat badan bagai dipegang dan diluruskan. Sakit pinggang yang saya alami rasa mencengkam tapi sangat sedap sebab rasa macam kena urut pun ada. After dapat green light dari Mr Hubby, I never looked back!.

Terus agreed dan sekarang sangat berpuas hati!

Today berat badan dah TURUN almost 5KG!....Dalam sebulan sahaja okey. Tak sempat bayar my first installment pada Massita pun tau!. Alhamdulillah. KEYAKINAN LAHIR SENDIRI APABILA KITA RASA YAKIN DENGAN DIRI KITA SENDIRI. Cantik bukan utk dimata sendiri, cantik untuk suami yang paling afdal. Tapi tak salah rasanya untuk kelihatan cantik agar keyakinan lahir. 



No comments: