Tuesday, December 20, 2011

PAYMENT & POSTAGE

CARA PEMBAYARAN


Mudah saja. Tambah sekarang ada macam2 cara kan.

Anda boleh buat bayaran secara:

  1. TUNAI / CASH
  2. CREDIT CARD
  3. ONLINE TRANSFER
  4. INSTALLMENT
Sekarang ni RHB Pinjaman Ekspress menawarkan pinjaman serendah RM2000 dengan instalment serendah RM 58! Proses untuk pinjaman cuma 10 minit dan kelulusan serta merta! Anda hanya perlu ke Kiosk Easy RHB di cawangan Tesco terpilih (sila rujuk website RHB).


MBF Power Loan juga menawarkan pinjaman ekspress yang mudah untuk peminjam. Sila layari MBF untuk keterangan lanjut okeh.


Set Premium Beautiful merupakan satu pelaburan yang pastinya berbaloi untuk setiap orang kerana ianya bukan sahaja untuk kecantikan, malah untuk kesihatan!

PENGHANTARAN


Setelah segala urusan selesai saya akan poskan pesanan anda secepat mungkin dan KHIDMAT POS ADALAH PERCUMA!!hehehe.....

Saya menggunakan khidmat POSLAJU & GDEX (terngiang-ngiang lagu Pos Laju....huhuhu). Alhamdulillah so far tak ada masalah dan pesanan selamat sampai ke pembeli berdasarkan pengalaman saya sebelum ini. ( I am a toys seller too :P thepinky-shop.blogspot.com)

Sila sertakan ALAMAT LENGKAP ok.

I AM A GENUINE SELLER SO BUY WITH CONFIDENT OK... KALAU TAK HAI-O CARI SAYA...MASSITA & HANIS MESTI KEJAR SAYA...hahahahah


HUBUNGI SAYA HARI INI.

SYIDA
012-9793698



No comments: