Wednesday, November 30, 2011

Kenapa tetiba jer?

Semalam bukan main saya promote PB kan.....peliks?....apa yang saya dapat kalau sibuk2 promote?

Bertemu ibu salah seorang kawan twin di prasekolah. Kami bertukar cerita tentang obesiti. Dia menegur juga perubahan saya. Bila saya katakan ianya PB' miracle touch, dia agak skeptikal sebab takkanlah dengan pakai PB boleh kurus,reduce weight,sihat dan tetiba je yakin.

Saya kata tetiba kurus tak mungkinlah kan. Tapi nampak curvy tu pasti ada. So bila pakai t-shirt yang mini size tu lemak2 berlipat-lipat di belakang badan tu boleh hilang. Reduce weight pasti sebab saya dah saksi sendiri tapi bukan sekelip mata. Semua benda kalau senang dapat kita tak appreciate so kalau kita berusaha baru kita akan hargai benda tu. Next mengenai sihat. Mestilah sihat badan kalau dah nampak ceria dan bertenaga setelah badan kembali cantik. Yakin?....Ini akan lahir dengan sendiri bila kita sendiri belajar MENJAGA BADAN DAN RASA CANTIK.

Setelah berfikir panjang akhirnya saya membuat keputusan untuk menjadi salah seorang agent atau biz partner PB. Saya percaya barang yang baik ini boleh dikongsi dan ianya merupakan satu pelaburan bijak


No comments: