Wednesday, November 9, 2011

My second day story

Hari ini perlu ke sekolah anak-anak sebab dorang ada performance di sekolah. So kira from 9.30 am till 12pm saya perlu berada di sekolah. Pakai PB start 9am. Tak sesuasah semalam. Okey lah sikit. Dah belajar teknik sendiri nak pakai korset tu. Pakai girdle dulu, baru pakai long bra tu. Senget sikit ke kiri. Kancingkan sambil make sure cangkuk tak kena renda kat girdle. Sebab kain long bra bertemu girdle so, senang nak pusing ke belakang sebelum adjust cup coli utk breast. Pakai macam biasa sambil masukkan lemak2 berlebihan kedalam long bra as advised :) kemudian korset. Hari ni pakai T-shirt je. (Lupa nak ambik gambar sendiri)

Walau aktif mengambil gambar anak-anak, ke sana ke mari tolong cikgu, dukung Tisya yang meragam sikit sebab nak tidur, duduk bersimpuh kat bawah sambil makan mee goreng...Alhamdulillah takde halangan. Memang rasa pakai PB tapi tak mengganggu. Standard la nampak macam tegak je badan tapi itukan postur badan yang baik. Then paling saya agak terkejut yelah TAK PANAS... In fact saya sempat berborak dengan one of mommies kat situ dekat 30 minit bawah panas matahari okeh....Balik memang pening la sebab panas kat kepala. Tapi badan maintain ok. Tak la berpeluh hangat sangat. Ok. Saya rasa suka hati sebab maknanya PB tak menipu dari segi itu. Sakit pinggang...yes still ada tapi badan rasa ringan. Malam saya tak pakai sebab nak bagi relax. Tapi hari ni perut tak mengelebeh teruk. Hopefully this PB investment really worth it!

No comments: