Tuesday, November 8, 2011

My first time.

Hari ni pertama kali saya pakai PB sendiri.... Weeeee susahnyer....serious susah. Mungkin sebab kegebuan badan saya kot. Saya mengambil masa dekat 30 minit okeh....Nak cantik nak sihat kata semangat pada diri sendiri. Bukan senang nak capai impian kan. So saya gagahkan juga menyabarkan diri. Once dah pakai....woaaa awesome. Sedap badan....saya nekad pakai 8 jam sehari dan follow as recommended..minum lebih daripada 8 gelas air kosong sehari.

So at night bila dah tak pakai PB rasa badan lapang sikit tapi perut rasa ringan dan badan rasa firm sikit. Saya tak perasan sebab saya tahu apa yang saya rasa. Orait saya bersemangat nak pakai lagi esok cuma yang saya nyampahs sikit ialah susah nak buang air kecil walau rasanya saya buang 4 kali jer. Takpelah this is my investment. Rugi melabur besar-besar tapi tak guna kan.

No comments: