Wednesday, July 4, 2012

Kesan Positif PB

Tak kenal maka tak cinta...Tak cuba tak kan boleh tahu berkesan atau tidak kan...Ihiks! ayat tak boleh tahan....

Ok, fine memang saya nak promote PB sebab saya yakin ia memang bagus dan berkesan. Tak mau cakap tak serupa bikin..

Saya nak kongsi ini adalah sebahagian dari kesan/tindakan awal pemakaian PB..


  1. Kerap buang air kecil - Ini menunjukkan pemakai mengalami gemuk air. Maka air yang dibuang adalah air yang berlebihan disamping menyahtoksikkan badan anda
  2. Kerap buang angin - Badan banyak angin. Orang tu sering sakit kepala dan badan rasa lemah kerana angin dalam badan. Semasa pemakaian PB, pemakai akan rasa badan lebih ringan dan perut tak sebu atau buncit angin.
  3. Sengal-sengal di payudara - proses awal untuk menegakkan dan menaikkan payudara agar lebih tegang dan "mantap"
  4. Sengal-sengal di bahagian tulang belakang - Rasa yang biasa kerana pemakaian PB yang mempunyai FIR membantu menyelaraskan semula sendi2 badan serta mendisiplinkan pemakai agar mengamalkan postur badan yang betul.
  5. Sedikit gatal2 di beberapa bahagian badan - asid dinyahkan dari badan.
So, jika berlaku begini kepada pengguna PB, jangan panik atau syak wasangka yang bukan2. Proses pemakaian berterusan secara konsisten dan disiplin pasti akan membuahkan hasil. Jika rasa was-was hubungi saya segera untuk kepastian.

So kepada yang nak cuba PB jangan segan-segan call saya untuk meet up ok. Free Trial & Free Gifts untuk anda menanti. Cepat sebelum kehabisan stok!

SYIDA
012-9793698



No comments: