Wednesday, October 24, 2012

Cara mudah memiliki set PB

Olla peeps!
Saya ada received few message from FB and phone bertanya tentang PB and my other stuff. Ramai yang mengeluh "Mahalnya..." I had to admit yes PB memang mahal untuk pakaian dalam. But PB adalah pakaian dalam yang berbeza sebab kualitinya. PB bukan sebarangan pakaian dalam sebab dia bertindak membentuk kontur badan serta baik untuk kesihatan. Pakaian dalam biasa takde FIR dan lifetime warranty. Malah saiz pakaian dalam custom made for you sebab itu ukuran harus tepat bagi memastikan anda selesa memakainya sepanjang hari atau paling kurang 8/10 jam sehari. Belum ada set pakaian dalam atau corset berani menawarkan lifetime warranty tau...

Saya menawarkan ansuran bulanan untuk 3, 6, 8 bulan dengan bayaran pendahuluan yang minimum. So anggaran pendahuluan sekitar RM220-250 sebulan.

Satu lagi cara ialah melalui Easy RHB. On spot approval! Cuma 10 minit dan dapat cash terus. Malah kiosk RHB Easy mudah ditemui di cawangan2 TESCO.

Dengan Easy Pinjaman Ekspress RHB, pinjaman serendah RM2000 boleh dibayar secara ansuran 12 bulan serendah RM189.12. Kalau nak bayar 60 kali cuma RM57.54!..(ni kena tanya org bank tu okay..)



So, pilihan di tangan anda. Kalau rasa nak try dulu pakai PB pun boleh then you decide nak beli atau tidak. No problem for me....Call me for appointment okay.

SYIDA 012-9793698




No comments: