Wednesday, April 18, 2012

Cara2 nak ukur PB (measurement for PB)

Received few calls bertanya tentang PB. Terima kasih sangat2. Nampaknya semakin ramai mempercayai PB.

Bagi mendapatkan size yang betul dan terbaik, saya prefer untuk berjumpa sendiri dengan customer bagi mengukur dengan tepat. Kalau tak betul size nanti, pakai pun rasa tak sedap dan selesa. Sebab tu kalau ada callers yang request untuk hantar by post sahaja saya agak risau takut2 mereka tersalah ukur. Untuk mempercepatkan urusan dan memudahkan pertemuan kita nanti saya cadangkan bakal2 pengguna PB mengukur badan mereka sendiri seperti contoh di bawah agar saya dapat menyediakan saiz yang sesuai. Kemudian bila kita meet up saya akan ukurkan sekali lagi umtuk kepastian. Dengan cara itu saya dapat menyediakan saiz PB yang sesuai dan membawa saiz yang lebih atau kurang sedikit dari anggaran ukuran yang anda berikan.

Jangan risaaaaauuuuu....saya tak suka dipaksa so saya tak suka juga memaksa. Once kita dah fitting size, saya bagi anda try PB for free. Kalau rasa suka anda boleh beli tapi kalau tak suka takpe, no harm done. At least kita dah jadi kawan kan.

So dear, get your measurement tape and measure it now. Book your appointment and Frrrreeeee Gifts worth RM200 are ready for you! (term and conditions applies yer..)

Sila berikan saya ukuran anda seperti di bawah (dlm cm):



1. Puncak Dada/Bust
2. Bawah Dada/Underbust. (mesti tepat)


3. Pinggang/Waist line

4.Puncak Punggung / Bottom


credit to hanishaizi.com

Call me today for appointments. 
Syida
012-9793698

No comments: