Saturday, January 28, 2012

PREMIUM BEAUTIFUL NATURAL WASH




PREMIUM BEAUTIFUL NATURAL WASH
Refresh & Soften Your Special Clothes
Blend well with selected natural plant extracts and vitamins. It is highly effective for Premium Beautiful Foundation Lingerie (Corset) and suitable for exclusive garments to make it softer and at the same time, protects your hand and environmental safe.
Corset Premium Beautiful ni jangan dicuci dengan serbuk atau pencuci pakaian biasa tu. Sayang... Dah la esklusif tapi tak dijaga dengan baik. Bukan apa, jika kita mencucinya dan menjaganya dengan baik tentu sekali corset ini akan terjaga kualitinya dan tahan lama. Jangan sesekali dibasuh dengan sabun serbuk. Dikhuatiri jika serbuk2 ni tertinggal dalam serat2 benang PB ianya akan menjadi cepat lapuk & tidak bersih.

So saya cadangkan basuh PB anda dengan PB Natural Wash. RM42 untuk 750ml. Boleh pakai 2-3 bulan sebab setiap kali pencucian hanya tuangkan satu penutup kecilnya. To my customer, kalau nak order dengan saya, free postage lagi tau.

Speciality PB Natural Wash: 

  • Cecair pekat 
  • Bersifat lembut di khaskan untuk lingerie wash (pakaian dalam lain pun boleh menggunakan sabun ni)
  • Ekstrak tumbuhan & Vitamin
  • Tidak melunturkan warna fabrik
  • Faedah kepada kelembapan kulit (lembut & 'moisture')-tidak mengeringkan kulit semasa membasuh
  • menghapuskan bakteria & bau
  • Keharuman bunga-bungar

Cara-cara pencucian PB corset yang betul:
  1. Larutkan 1 penutup 'liquid wash' dalam air suam <40'c
  2. Cuci bahagian yang terkena kotoran dengan lembut dan berhati-hati
  3. Bilas dengan air dengan berterusan
  4. Serap air dari pakaian dengan membalutnya dengan tuala yang kering (diterima jika hanya gantung di hanger dan biarkan air tus/menitis didalam bilik air )
  5. Keringkan pakaian ditempat teduh dan berangin. Elakkan dari menjemurnya dibawah cahaya matahari kerana dikhuatiri merosakkan kualitiny.
  6. Cucian tangan sahaja. Dilarang machine/dry clean.
Nota:
Jangan panik jika anda mendapati air basuhan anda keruh terutamanya pada minggu pertama pemakaian Premium Beautiful. Ia bukannlah bermakna corset ini luntur. Ia memberi tanda yang baik bahawa badan anda sedang mengeluarkan toksid dan peluh berasid. Pemakaian yang berterusan dan secara tetap akan memberikan tekstur kulit lebih lembut, tegang dan toning kulit lebih seragam. Malah kesan strech marks semakin berkurangan. (tak la jenuh memakai lotion siang malam ek ..:D)

hubungi saya untuk keterangan lanjut
syida
0129793698

No comments: